Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gudrunmuller | użytkownik

imię i nazwiskoImie popularne adresKraina Nadmorska Roztrzesiona zarejestrowany30.07.2006 @11:20:13 ostatnio na stronie14.05.2014 @23:29:01

....................................nic interesującego.......................................



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty43 komentarze1383 posty na forum0

komputer / sprzęt
Rozne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~titos2k    30.04.2007 @00:28:54
jak jest na co
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~pimpek    29.04.2007 @23:59:08
kiedus sie tym strasznie zabiłem, ale fajnie die to chlało, hehe

ni bedzie zadntch dłuzszych przerw, jutri zapodam kolejny odcinek
~gudrunmuller    29.04.2007 @23:25:46
No i to rozumiem a nie że tusze się kończą... Akcja się rozwija mocno i przerwa byłaby niewskazana....oj nie :D
_______
"In The Kingdom of Blinds The One Eyed Are Kings"
~pimpek    29.04.2007 @23:24:32
na razie mnie wciaga to rysowanie, to i raczej bede zapodawał regularni, obicuję
~pimpek    29.04.2007 @23:18:53
no licze ze mi jakas fucha wpadnie i dostane zaliczk na materiały. ale kilka stron tak czy siak jakos dociagne, tylko dzis mi sie juz nie chce
~pimpek    29.04.2007 @23:13:34
no konczą mi się normalnie, i nie mam za co kupić, ani skąd pozyczyć, bo wszystkim wiszę. ale na browar zawsze możemy wstąpić, najwyżej zrobię krechę w knajpie, hehe
~Monica    29.04.2007 @23:11:52
pięknie dziękuje
~pimpek    29.04.2007 @15:56:19
o, to przyjeżdżaj, pójdziemy na 15scie browarów, hehehe
~Pangea    29.04.2007 @15:44:17
Bardzo chętnie pozwolę się popodglądać takiej rysowniczce :D
^_______________^
_______
Show me something i ain't seen.
* http://pluszi.blogspot.com/ *
~pimpek    29.04.2007 @14:49:41
hehe, no rozumie się, zaiwanianie po tyle godzin nie sprzyja pracy twórczej

~pimpek    29.04.2007 @14:23:14
no mnie właśnie pogoda korci na piwkowanie, bo roboty też mam kupe i leży odłogiem, hehe
~pimpek    29.04.2007 @12:56:42
no mnie też tegoroczna wiosna nie złuży, jestem bardzo osłabiony. ale zmuszam się do rysowania, zamiast siedzieć pod parasolami przy 15stu piwach, hehe
~pimpek    29.04.2007 @12:11:48
kiedy Pani wrzuci jakiś nowy autoportrecik?
~sloneczko18    28.04.2007 @23:46:55
w Twoich pracach jest bardzo kolorowo .. stąd nie dziwie się że pomyslałas o kolorze . ..
~sloneczko18    28.04.2007 @23:46:12
kolor : > ? kolor mnie zaintrygowal .. nie pomyslam o kolorze ..
lepiej czerwien czy zółć ? .. widze że zmusiłaś mnie do poekseprymentowania z tym rysunkiem . dziękuję .
~sloneczko18    28.04.2007 @23:39:41
powiedz ' na oko ' ile tonow .. to moge przyciemnic .
. .. chodzi o to .. ze sama nie wiedzialam jakie tlo dobrac .. bo calkiem czarne nie pasuje.. bo postac sie w nim zatapia .
~sloneczko18    28.04.2007 @23:33:44
tlo z zalozenia bylo biale .. ale wygladalo jeszcze mniej ciekawie .
~pimpek    28.04.2007 @21:27:45
danke
~pimpek    27.04.2007 @14:45:13


3ci odcinek już mam dla Pani, po północy następny
~pimpek    26.04.2007 @01:05:36
fenks. Obiecuję że akcja się rozkręci na maxa
~0swistak0    20.04.2007 @22:55:56
super dzieki pozdrawiam
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
~pimpek    20.04.2007 @22:43:53
fenks. Ależ jak najbardziej, będzie dużo akcji w tym epizodzie
~Erik    19.04.2007 @01:39:00
_______
Earth, Soul and Fire...
~padzak    19.04.2007 @00:31:41
dziekuje .
_______
awake your mind.
~mera    19.04.2007 @00:12:59
i tobie
_______
EM-PHOTO.EU
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt